Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Já jsem letos ženušku vyvezl do Hamburku na Hafengebutrstag, tedy 825 narozeniny přístavu. Bylo tam spousta lodí a mezi nima i jeden krásný starý koráb z ruska. Bylo to v půlce května, tehdy zrovna všechno mlelo okolo Krymu. Při závěrečné ablaufparade, tedy odplouvání lodí, projížděli kolem asi 100 000 diváků jedna po druhé. Jak se sluší, na předním stěžni vlajka hostitelského státu a na zádi vlajka země , kde je loď registrovaná.

Všechno probíhalo v pohodě, než projížděli rusáci. Na přesním stožáru úzká trojúhelníková ruská vlajka, dlouhá tak 6m, na druhém stožáru ruská vlajka obřích rozměrů, odhadem tak 5x4 metry, lidi si začali šeptat. A pak rána jako z děla.... , no ona byla opravdu z děla. To už dav opravdu zahučel. Prostě demonstrace ruské nadutosti první třídy. A ještě perličku z rozhovoru ve Spieglu. Když ruský miliardář koupil v Kitzbühlu hotel, jeho jediný příkaz dosavadnímu vedení byl. Žádní ruští turisti!:-)

1 0
možnosti
JO

Byla jsem letos několik dní s maminkou v Římě. Maminka je už starší dáma. Jeli jsme metrem. Hned jak maminka nastoupila, uvolnila jí místo k sezení asi 8-letá holčička. Postupně jsem si všimla, že cestuje s tatínkem a sestrou, bavili se Rusky. Povídali si mezi sebou, smáli se a tatínek měl očividně radost ze své dcerky, která pustila starší paní sednout.

V hotelu, ve kterém jsme bydleli byli kromě nás další Češi, Němci a Rusové. Problém nebyl s nikým.

Neřekla bych, že ruští turisté jsou problémoví, spíš záleží na konkrétních lidech než národnosti.

0 0
možnosti
ZD

;-)no vidíte ..a já mám podobnou zkušenost s Němci...a s Rusáky i UA....ale Němci byli nejhorší....joooo někdo jak ožere ...tak se z něj stane dobytek....a jak dobytků stádo...tak je problém...hezký den ...ZD...omluva...zapomněl jsem na Poláky...ti byli také hustí...;-);-);-)

0 0
možnosti
JZ

Chování ruských turistů bývá obecně problematické. Jsou však i výjimky, s docela fajn ruskou skupinkou jsme se  seznámil v Dominikánské republice. Jinak jsme slyšel, že na potyčku mezi ruskými a českými turisty došlo v Turecku.

0 0
možnosti
BC

Já zase vím že si hodně lidí stěžuje na vaší cestovku a nepíší kvůli tomu blogy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1376x
Petr Šatný - marketingový ředitel cestovní kanceláře Alexandria, jedné z největších ck na našem trhu. Milovník cestování, který měl to štěstí, že se pro něj koníček stal prací a práce koníčkem

Seznam rubrik