Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byl jsem před pár lety s cestovkou v Chorvatsku. Hned na začátku nás delegát varoval, abychom si nekupovali lodní zájezd od nikoho místního, že jsou to podvodníci. Všechno jen přes delegáta a pěkně se jej držet za ručičku. Nemám rád stádní chování a tak jsem se hned trhnul. Na pláži jsem si koupil výlet o místního, od kterého si tam kupovali všichni, krom Čechů. Měli jsme pak skvělý celodení výlet včetně jídla, zatímco ostatní, naočkovaní delegátem, dřepěli na souši, žrali paštiky a řízky a někteří ani nevlezli do moře, aby nechytili ňákej ten aids.

0 0
možnosti

No panejo, vy se takhle posměšně vyjadřujete o svých klientech, lajete jim "ať si jedou na Mácháč" a děláte marketingového ředitele?? ;-D Je to jasný, s CK Alexandria radši nikam nepojedu - co když nejsem dost světácká a pan Šatný to pak rozmázne na netu... ;-)

4 0
možnosti

na Mallorce jsem jediná z celé skupiny jedla mořské potvory a ryby, ostatní nad tím ohrnovali nos..já pro ně byla divná, oni pro mne vzduch....

2 0
možnosti

Já třeba ryby miluju, takže byste mi divná nepřipadala;-). Mně zase spíš vadil v některých hotelech menší výběr příloh. Já nemusím hranolky a oni je tam měli pořád. Ale to se dalo nahradit zeleninou nebo saláty.

1 0
možnosti

Když jim nevoní mořské speciality a skopové maso, tak ať si dají na pokoji játrovku a nebo lunchmeat s chlebem a neotravují hodné lidi.

5 0
možnosti

nechci do toho moc zasahovat, protože v životě jsem využíval "švédské stoly" jen minimálně. Přesto mi utkvělo:

- hotel Muz v Alanyi, slabota, téměř žádné maso, ale hotel obsazen převážně Rusy

- hotel San Fermin Benalmádena, nebylo špatné, žádní Rusové, převážně francouzští důchodci. Lákavá jídla - hovězí, za chvíli zmizelo, kdo se opozdil ...

1 0
možnosti

Dost často jsem se za Čechy styděla, ale Rusové nám zdárně sekundují. Na 1 talíř je přece nutné nacpat smažená vejce, klobás,šunku, meloun, koláček a rohlík. A takto šli posnídat i 3x. Když polopenzi, tak se vším všudy. A další kaz na dovolené je to, že celý svět nemluví a nerozumí česky. Samozřejmě že nejsme všichni stejní, ale proč na všem hledat chyby. Nebo že by si prošlapávali cestičku k reklamaci a vytřískání nějaké slevy?

Kamarádka je recepční v penzionu, všechny klienty při objedání upozorňovali, že se opravuje chodník, hrčí stroje a práší se, ale od 18 hodin je klid. Nikomu to nevadilo-nikdo netráví dovolenou na pokoji, ale ráno se vydá ven. Až na 1 klienta, který si výhružkami žalobou vykřičel slevy, bonusy, 1 dítě zdarma, denně vířivku a vstupenky do muzea zdarma.A jeden takový přehluší radost z toho, že dalším 30 lidem se pobyt líbil.

Co je to za lidi, kteří na dotaz,jaká byla dovolená, začnou líčit, jaká nehorázná byla cena za zmrzlinu, že drahé pivo raději ani neochutnali, že bylo děsné horko a do 3 do rána slyšeli odkudsi diskotéku.

6 0
možnosti

Tak diskotéka pod okny do tří do rána by mě rozhodila taky. Pro organizovanou dovolenou mám dvě hlavní kritéria: není tam diskotéka / není vhodné pro děti :-)

4 0
možnosti

Nedělám v cestovním ruchu, ale cestuji rád a často. A zkušenosti jsou podobné - oceán má odliv a příliv, jsou vlny, na pláži je jemný písek, který vleze všude / na pláži není písek a jsou tam oblázky... A většinou platí úměra, že čím levnější zájezd, tím větší blbci.

9 0
možnosti

Že se sem tam stále vyskytne buran není mic divného, jsou ve všech národech a kupodivu i všech soc. vrstvách...

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS