Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

misaviki

3. 5. 2012 14:46
Dovolená

Podle zákoníku práce je alespoň 1x 14 dní dovolené v kuse povinné.

0 0
možnosti

nedivim_se_uz

4. 5. 2012 4:25
Re: Dovolená

a když mi tu povinnost nikdo nenařídí např. tzv. "nařízenou dovolenou" a já si to tak nevyberu, tak co mám dělat, mám se za to sám potrestat? Trest za porušení tohoto nařízení není, nebo snad je? Já si ten trest klidně určím, další dovolenou a k tomu pár dní neplacené (to mne nezabije) a mám těch povinných 14 dní, ale to najednou dle zaměstnavatele prý nejde.

0 0
možnosti

nedivim_se_uz

3. 5. 2012 12:04
To je velmi dobrý nápad,

ale vychází to na 25 spotřebovaných dní dovolené a žádná rezeva na vánoce, okolí svátků, nepředpokládané akce, které nelze vyřídit ve všední den a není na to zákon. I když v okolí svátků lze nějaký den ušetřit, ale to zřejmě nebylo myšleno. Ale pro mne není nad 1 den strávený doma v klidu o samotě s pozdním vstáváním, úklidem, poklidným nákupem mimo hlavní návaly, dále menším výletem třeba na kole. A to si občas velmi rád beru po jednotlivých dnech.

0 0
možnosti

luwi

3. 5. 2012 11:35
Odpočinek

to ja jsem si ted vzal par dni dovolene a paradne jsem si odpocinul diky dvoudenni 40-ti stupnove horecce.

1. Na nic jsem nemohl ani pomyslet, takze si odpocinul mozek.

2. Tri dny jsem nic nejedl, jen jsem neustale pil vodu, takze jsem se skvele procistil.

3. Manzelka se naucila nekolik narocnych veci, ktere jinak vykonavam ja, takze se zlepsila vzajemna zastupitelnost.

4. Byl to velmi levny odpocinek 5. Mam radost ze zivota, protoze si vazim toho, ze je mi ted uz mnohem lepe :) Pro zajemce uz bohuzel nejsem infekcni.

3 0
možnosti

kulička-v-trávě

3. 5. 2012 11:26
Vidím to jasně před sebou...

je září, venku drobně mrholí, sedím v dřevem vytopené chalupě a krájím hřiby na sušení;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1376x
Petr Šatný - marketingový ředitel cestovní kanceláře Alexandria, jedné z největších ck na našem trhu. Milovník cestování, který měl to štěstí, že se pro něj koníček stal prací a práce koníčkem

Seznam rubrik